total | Дата: Вівторок, 25.10.2011, 10:48 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Надворі ХХІ ст., людина, її потреби, намагання, бажання та вимоги до неї з боку інших із плином часу значно змінилися. Варто сказати, про інформаційно-комунікативні технології, які стали однією з рушійних сил розвитку та прогресу суспільства. Сьогодні тема розвитку інформаційних технологій є , я б сказала, надто актуальною, адже всі – від малого до старого користуються Інтернетом…Кілька років назад – це була справжня розкіш, а сьогодні Інтернет – це норма життя. Особисто для мене, а я вчитель світової літератури однієї з сільських шкіл нашої області, тема Інтернету, розвитку інформаційно-комунікаційних технологій дуже важлива. Адже ми повинні знати набагато більше ніж наші учні, а виходить навпаки – деякі вчителі навіть не знають як включити комп’ютер. У сучасному житті, особливо педагогу, дуже важливо володіти комп’ютером, знати про всі нововведення, які відбуваються в освітній галузі, а це – тільки завдяки Інтернет мережі. Адже там знаходиться все: все нове, актуальне, вагоме, важливе…….Тому, невід’ємним помічником для мене став сайт Управління освіти Чернівецької міської ради Робочий день нашого педагогічного колективу розпочинається з сайту управління освіти Чернівецької міської ради. Це, ніби, наш курсор в роботі на день, тиждень, місяць, рік. Інформація на сайті оновлюється щонайменше як 7 разів на день, але це не враховуючи нормативних документів. Я вважаю, я навіть впевнена, що osvitacv.com – це своєрідний часопис життя педагогів, освітян, учнів та батьків Чернівців. Вся інформація, яка необхідна вчителю: це і методичні рекомендації, і поради фахівців, і нормативна база; учням, студентам, батькам – знаходиться на сайті управління освіти Чернівецької міської ради. Тому, шановні колеги, діти, батьки, хто хоче знати все про освітню систему на Буковині, про те, чим живе школа, садок сьогодні, що буде завтра – читайте на сайті управління освіти Чернівецької міської ради: http://osvitacv.com
|
|
| |